Lancia na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Genewa 2015

Lancia wybiera genewską scenę, by zaprezentować Ypsilon „30th Anniversary”, nową serię specjalną, w towarzystwie której marka świętuje jedną z najdłuższych i najbardziej fascynujących historii w świecie motoryzacji. Po wprowadzeniu na rynek czterech generacji i osiągnięciu sprzedaży na poziomie ponad 2,7 milionów w całej Europie, Ypsilon potrafiła „zinterpretować” życzenia Klientów, ożywiając gamę poprzez różne serie specjalne, uwzględniające panujące w danym momencie trendy.
W ten sposób gama wzbogaca się o jedyną w swojej kategorii „fashion city car”, która cały czas zachwyca swoim wyszukanym stylem i niespotykaną klasą. Pod tą wyrafinowaną „szatą” Made in Italy, kryje się esencja samochodu, który oferuje zarówno to, co najlepsze w kwestii silników pod kątem emisji spalin i spalania, o czym świadczą technologie TwinAir, Multijet II, Ecochic (LPG i turbo metan) oraz Start&Stop, jak i w zakresie komfortu, dzięki doskonałemu wyposażeniu, takiemu, jak Magic Parking, automatyczna klimatyzacja i system Blue&Me sterowany przyciskami na kole kierownicy.
Po wprowadzeniu na rynek czterech generacji i osiągnięciu sprzedaży na poziomie ponad 2,7 milionów w całej Europie, Ypsilon ewoluowała w ciągu tych 30 lat, stając się z prawdziwą ikoną stylu Lancii. Sekret długowieczności tkwi w silnym związku ze światem kobiecym. Zresztą dla kobiety, bardziej niż dla mężczyzny, to auto stanowi wyraz własnej osobowości, prawie tak jak, gdyby było to ładne i modne ubranie, w którym czujemy się dobrze w każdej sytuacji. Rodzi się w ten sposób ikona elegancji Lancia, która odnosi wielki sukces: wystarczy pomyśleć, że w tym segmencie jest to samochód najbardziej ukochany przez Włoszki.
Wszystko to nie wyklucza oczywiście mężczyzn, którzy jednak stanowią 30% Klientów.
W Genewie odwiedzający będą mogli podziwiać dwa egzemplarze nowej serii specjalnej „30th Anniversary”: pierwszy, pokryty najnowszym, ekskluzywnym kolorem niebieskim Blu Oltremare, zestawiony jest z wnętrzami w kolorze beżowym Castiglio, natomiast drugi proponuje dwukolorowe zestawienia Cipria GLAM (pudrowy róż)/Nero VULCANO (czarny) – ten ostatni na pokrywie bagażnika, tak samo, jak w przypadku jego protoplasty Y10 z 1985 roku – w harmonijnym zestawieniu z wnętrzami w kolorze czarnym Castiglio.
Wyposażone w silnik benzynowy 0.9 TwinAir o mocy 85 KM oraz jednostkę napędową bi-fuel 0.9 turbo TwinAir metan o mocy 80 KM, wystawione samochody mogą pochwalić się bogatym wyposażeniem standardowym, które obejmuje automatyczną klimatyzację, lusterka boczne, system ESC, radio CD MP3, system Blue&Me ze sterowaniem na kierownicy, światła przeciwmgłowe, skórzane poszycie kierownicy i osłony dźwigni zmiany biegów, elektrycznie otwierane szyby tylne, jak i aluminiowe, czarne diamentowane obręcze kół 15″.
Uwaga skierowana jest również na topową wersję z gamy „ELLE”, ekskluzywną serię specjalną, sprzedawaną od kilku miesięcy, powstałą z odrodzonej współpracy z magazynem ELLE, wyznacznikiem trendów dla kobiet chcących poznać zapowiedzi i nowe trendy w modzie i stylu życia. Na stoisku w Genewie wystawiona jest wyrafinowana wersja Ypsilon „ELLE” w kolorze białym – trójwarstwowym GLACÉ, ozdobiona 16-calowymi, diamentowanymi felgami aluminiowymi, szykownym wzorem na słupkach zewnętrznych, jak i kilkoma elementami z oksydowanego chromu, takimi jak: klamki, ramki świateł przeciwmgłowych, osłona chłodnicy jak i logo „Ypsilon” i „ELLE”.
Napisz komentarz